Feb 9, 2011

:: My Beloved Family ::

Keluarga Ku..
Assalammualaikum,salam sejahtera dan salam 1Malaysia..aku post ni aku ingat ke nak kongsi2 ngan korang sumer tentang keluarga aku..kalo korang nak tahu..korang bace la sampai abis..so enjoy..!!!


Ni la ayahku yg macho..hehe...nama ayahku Yusof Bin Harun..Beliau berasal di Rantau Abang,Dungun,Terengganu...ermm..hehe..amacam?ganah ork...hehe..ni la ayahku yang telah membesarkan aku sejak aku kecil lagi..banyak la pengorbanan yang ayah aku buat untuk aku..kalo nak tulis kat sini memang la xcukup space aku ase..tapi hakikatnya kadang2 mesti kte lupa kan jasa ayah kte..patut ke kte bt mcm tu??masyaAllah,mintak2 la kita dijauhi drp semua ni..dan aku harap suatu hari nanti aku akan dapat balas jasa ayahku ni..insyaAllah.. 


"Syurga Terletak di Telapak Kaki Ibu"... Nama ibuku, Aini Bnti Mat..Beliau dilahirkan di Dungun,Terangganu.Beliau ni baik orang nya,penyayang,dan mcm lagi...Beliau  berkerja sbg seorang pendidik iaitu guru kat sekolah rendah..jadi cikgu Bahasa Inggeris..Bangge la ade ibu yang pandai bahasa inggeris kan tapi ase2 aku sampai skunk xleh nk kuasai lagi bahasa inggeris ni..huhu..payoh la...ermm..anyway,ni la ibuku yang selama ni mendidik aku hingga menjadi dewasa..banyok kasih sayang yang telah dicurahkan oleh ibuku..dan aku p0n harap aku boleh balas balik jasa yang ibu ku terhadap aku...insyaAllah..



Ni la abang aku yang paling sulong..name dye Muhd Hadri Hafiz Bin Yusof..putra yg ke 1 dalam keluarga aku..Umur skunk dye ermm dalam lebih kurang 24 tahun kot...kalo tgk,ade stail la abg aku ni,nampok macho..ase2 arh..haha..skunk ni ye keje doh,,kat hotel di Port Dickson...kawen belum lagi laa...ble la dktw nak kawen ni?nk tgk gok isteri ye comel ke dop..hehe..


Ni pl0k putra yang ke 2 dlm keluarga aku..Nama abg aku ni Mohd Nurhilmi Bin Yusof..kalo nak kre skunk umor ye 21 tahun la kot...abang aku yang ni beza la skit ngan abg aku yang sulong 2...kalo nak kire,abang aku ni bijok arh dalam keluarga aku..mybe la kot...skunk dye belajor kat UTM Skudai,Johor...amik kos engineering telecomunication untuk degree..



Haha..ni aku laa,,nme Muhammad Hanif Bin Yusof...aku putra yang ke 3...huhu..umur 18 tahun...baru abis spm..skunk nak tunggu result la wehh...

Haa..yang ni pl0k adik perempuan aku..nme ye Hanim Rasyidah Binti Yusof..umur skunk 15 tahun...tahun ni adik aku ni akan amik PMR..tapi xpayoh pon ase..just do ur best la...eermm..kalo kat umoh aku...dye ni la sorang je putri dalam umah aku..tapi kalo bab bt kerja umah,mustahil dye nak buat...kene la jugok putra2 kat umoh ni buat kerja umoh..huhuhu..


Yang ni pl0k adik aku yang paling bongsu..putra ke 4..name adik aku ni Muhammad Haziq Bin Yusof...umor skunk 12 tahun..tahun ni adik aku ni kene amik UPSR..xsusah p0n..mkn kacang jew!!haha...budak ni aku ase jahat arh.,,manja ngak,,pemalas sket,,kalo nak buat keje memang mls budak ni..mujur arh kalo nak tolong orang eh..haha...Nway,duk skolah tu kne la blajor sunggoh,baru dpt result molek...ckgu nasihat ni...


Sampai sini je la info2 tentang family aku..terima kasih sebab sudi membaca..sekian..Assalammualaikum wtb..


3 comments:

  1. hahahaha.......

    adik malas pahit ke?

    ReplyDelete
  2. hahahaha..memang pon...malas pahit..!!
    nok makan p0n suruh orang laen kunyah..!!

    ReplyDelete
  3. anif , pnjam ayt cket er nk wt msuk blog adah . hoho . :)

    ReplyDelete